Eco torby na zakupy

Ostatnio zafascynowało mnie tworzenie prostych, materiałowych toreb.
Miałam dużo gęsto tkanego materiału w kolorze ... hmmm trudno go określić, coś jak kawa z mlekiem (?). 


 


Muchy rządzą!



Motywem przewodnim były zwierzęta, rośliny i robaki, wszystko oprawione w ciekawe, pastelowe kolory i koronki.


Torba z koronkowymi ramiączkami

Motyw uciekającego zająca

Trawę dodatkowo przeszyłam nitką
Kilka dni wcześniej malowałam sobie na materiałach różne wzory (mam ich jeszcze wiele), które później wykorzystałam do zdobienia torebek. Oczywiście malowałam farbami do tkanin, mam nadzieję, że szybko nie wyblakną po praniu. Według instrukcji na opakowaniu, malowane tkaniny można prać w pralce, jednak ja wole prać je ręcznie.


Muchy w koronce


Ptaki na brzozach

Moim faworytem okazały się muchy, które pięknie prezentują się w obecności koronek i guzików z minionej epoki. Cała tkanina torebki jest bardzo ciekawa. Ma piękny splot, dzięki temu jest dobrym tłem dla malowanych much.



Komentarze

  1. Torba w muchy- świetna! Super motyw i wykonanie :)
    pozdrawiam!
    agatownik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cuda ! Jestem na pierwszej stronie i już mi się buzia do monitora śmieje :)
    A torbę z muchami chętnie bym przygarnęła.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba. To mnie motywuję do dalszych kreatywnych działań ;) A torba jest chętna aby ktoś ją przygarnął ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty