Kim jest Lady Stump? - Powroty

Czasami są takie dni, kiedy nie mogę spać. Po długich męczarniach wstaję i idę do kuchni aby napić się wody. Patrzę na zegarek, jest 4:45. Wracam do łóżka. Leżę i dalej nie mogę zasnąć.
Przychodzi mi tysiące "niepotrzebnych" myśli do głowy.
Przewracam się na drugi bok i staram się zasnąć, ale nic z tego nie wychodzi.

Wstaję drugi raz i ponownie idę do kuchni. Jest szaro, widać w oddali pierwszy pobłysk słońca. Patrzę w okno i żałuję, że nie mam widoku od wschodu. Zadowalam się tym co mam.

Przypomina mi się dzieciństwo kiedy to wstawałam bardzo wcześnie rano aby oglądać świt ...

... szybko ubierałam się i wychodziłam na łąkę mokrą od rosy. Było jeszcze ciemno. Słyszałam śpiew ptaków, który przypominał gwar w targowy dzień. Po chwili widziałam już pierwsze promienie słońca. Czerwono-pomarańczowa poświata nad horyzontem, malowniczo rozpływa się nad polami i drzewami. Widoki były wspaniałe, a mieszkałam w nizinnym miejscu, które nie było przesadnie malownicze. Jednak dla mnie było cudowne. Snułam wtedy wielkie plany o dalekich podróżach i wierzyłam, że kiedyś się ziszczą.

Zastanawiam się czemu teraz nie oglądam wschodów słońca, dlaczego nie wstaję wcześnie rano i nie wychodzę gdzieś, gdzie mogłabym obserwować poranki.
Może nie sprzyja miejsce zamieszkania, w końcu jestem teraz "uwięziona" w mieście, z którym nie czuję się emocjonalnie związana. Mówię sobie - to tylko duża wioska "porośnięta" betonowymi blokami.
W nich mieszkają ludzie, każdy ma swoje ok. 45m2 i kawałek "ogródka" na balkonie.

W trakcie moich wywodów na temat życia zjadam śniadanie, dopijam ciepłą miętę z ulubionego kubka i zauważam, że jest już zupełnie jasno, a mocne promienie słońca "rozpływają" się na pobliskich wieżowcach.


Siostra. Zdjęcie autorskie

Komentarze

  1. ... a ja jestem niemal codziennie w lesie :) I bez przyrody i zwierzaków nie mogłabym żyć :)! To mój tlen :) I rozumiem, do czego tęsknisz :) ... Pięknie napisane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) oj tęsknie ... dobrze, że mam kociaki ... pewnie to dlatego inspiruję się naturą i tworzę w domu "las" ;D ---> NATURA ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty