Prezent ślubny/ Wedding gift

Dziś pokazuję Wam Kasię i Jarka. Są to karykatury dla osób, które mają właśnie się pobrać ;) Niestety miałam problem bo nie mogłam dobrze ująć ich rysów twarzy. Zdjęcia były bardzo kiepskiej jakości, a ujęcia samych twarzy też pozostawiały wiele do życzenia. Osoba składająca zamówienie nie dysponowała innymi zdjęciami (oczywiście rozumiem to), dlatego musiałam kombinować. Przyglądałam się chyba ze sto razy każdemu zdjęciu i analizowałam każdy szczegół twarzy. Uwierzcie mi nie jest łatwo ;)
Ja sama później czuje niedosyt i wiem, że coś można było zrobić lepiej.
Jarek na koszulce ma namalowanego psa, który jest ich pupilem.
Fajnym elementem jaki zastosowałam na życzenie klientki jest rzep, za pomocą, którego karykatury zczepiają swoje dłonie.

Efekty poniżej ;)



















Komentarze

Popularne posty