Świąteczny czas ... muszę jeszcze zrobić królika dla siostry!

Święta, święta, święta, a na święta już jutro wyjeżdżamy na wieś! ;)
Czeka nas dłuuuga podróż, ale nie boję się tego, bo zabiorę ze sobą jakieś niedokończone zabawki, które będę mogła szyć w trakcie jazdy kiedy to mój mąż będzie prowadził samochód, --> a nie ja ;D

Jedna z moich sióstr wymarzyła sobie królika, jako prezent na przyjazd
Jedynym warunkiem miał być kolor zabawki, czyli biały.
Nie miałam idealnie białego materiału, ale mam nadzieję, że Marysia mi to wybaczy ;)
Nigdy nie robiłam królika w stylu Tilda i nie uszyłam go też tym razem ;D, ale zainspirowałam się tą formą. Chciałam, aby to był typowy, dziewczęcy króliczek, który idealnie pasuje do małej, słodkiej dziewczynki i różowego pokoju (którego nie ma) ;D
Jak widzicie królik na razie w rozsypce, ale mam nadzieję, że idę w dobrym kierunku ;)













Komentarze

Popularne posty