Karykatury - przegląd Panów/ Caricatures - overview of men

Nie którzy z Was mogli już zapoznać się z moimi nowymi pracami. Dla tych którzy nie widzieli wszystkich tworzę posta, w którym przedstawiam karykatury nad jakimi pracowałam ostatnimi czasy.
Uwaga! To sami Panowie ;D

Karykatura Łukasza wykonana na 30-te urodziny. To radosny facet, ludzie kochają jego poczucie humoru, on sam uwielbia samochody. Miał być ubrany w spodenki, z wyeksponowaną klatą o nienagannym kształcie ;)





Kolejny Pan to wesoły tatuś, który uwielbia koszykówkę, do dziś nie wiem czy czynnie czy biernie przed TV, ale miał być w konkretnym stroju koszykarskim ;) Wyzwaniem dla mnie były buty i oczywiście strój ;) Lubię prace nad tego typu "wyszukanymi" podobiznami, ponieważ sprawia mi ona wiele satysfakcji. Również prezent na urodziny.





Pan Perkusista sprawił mi trochę problemu ... ;) Miał jak dla mnie trudną twarz do namalowania i bardzo skrupulatnie pracowałam nad jej odwzorowaniem. Na końcu byłam zadowolona z efektów. Oczywiście dużo uroku dają detale, które są bardzo ważne w tego typu lalkach. Perkusista ma swój rockowy styl i za co go lubię najbardziej ;)












Na koniec pojawia się zwariowany Krzychu, który kocha gadżety, swoją żonę, a największą jego miłością jest jego biuro podróży ;) To stylowy Pan z niewielkim brzuszkiem piwnym ;) - charakterystyczny element, który mogłam wyeksponować w karykaturze! Kolejnym takim elementem były superowe okulary ;) Całość wyszła bombowo, bo Krzychu prezentuję się bardzo oryginalnie ;)








Komentarze

Popularne posty