Lalka i jej uszy/ Doll and her ears


Dlaczego nie królik w wersji damskiej z włosami?
Znacie moją słabość do królików, ale te zawsze były w odsłonie męskiej 
( sama nie wiem dlaczego ).
Od dziś zagoszczą małe słodkie króliczki z długimi, bujnymi włosami.





Ta oto dama lubi złoto, dlatego wychodzi jej uszkami ;P.
Zanim przyszyłam włosy, długo zastanawiałam się czy powinna je mić.
Przykładałam, odkładałam, patrzyłam i uznałam - ryzykuję!









Oczywiście rówinież w komplecie śpiworek, 
tym razem biały w granatowe groszki.





 Kokarda nie tylko pod szyją, ale i na włosach jako gumka.





Marzy o powrocie do króliczego świata gdzie rzeki płyną złotem ;D





Komentarze

  1. " lubi złoto, dlatego wychodzi jej uszkami ;P." :d super!
    bardzo mi się podoba a szczególnie ta fitrzana spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że uważnie czytasz ;) mnie spódniczka również, postanowiłam powtórzyć efekt z Pana Rzepki ;)

      Usuń
  2. Zlota krolisia :))) Przesliczna :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Więcej laleczek ♡ może jakieś formy do ich uszycia bo mi niestety wyszły hipopotamy:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie tworzę tutoriali, laleczki są moją autorską pracą i nie pozwalam na ich kopiowanie. Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty