Miś synonimem dzieciństwa/ Teddy bear as a synonym of childhood

Wy też uważacie, że jak przytulanka, to właśnie miś? Ja osobiście nie jestem tradycjonalistką w tym temacie, ale chyba tak się właśnie przyjęło, że chętniej wybieramy ten rodzaj zabawki dla najmłodszych.
Dziś chciałam podsumować wszystkie niedźwiadki jakie dotychczas uszyłam.
Będzie ciężko bo nie wszystkie uwieczniłam na zdjęciach.
Zapraszam w podróż pełną słodkości! ;)


Miś recyklingowy


Pierwszy miś miętowy


Misie z imionami dla braci


Miś "idący"


Panna Misia w spódnicy baletnicy


Miś foch


Baletnica Miśka


Miś dla Poli


Miś z aparatem na zębach


Miś Umi


Miś z imieniem i babeczką


Miś z lizaczkiem na zamówienie


Miś z jedną łatką


"Kieszonkowa" wersja misia - do plecaczka


Pan Miś jak ze snów


"Modny" miś dla małej elegantki


Miś z piegami


Miś ciasteczkowy

Jak widziecie misie ewoluowały, nie które to moje osobiste przemyślenia na temat wizerunku przytulanki, zaś inne to Wasze sugestie i prośby odnośnie jak ma wyglądać zabawka.

A teraz to co najsłodsze w misiach .... ogonki!!! ;)




















Wyraźcie swoje opinie, które misie i ogonki są nasłodsze!?! ;)
Miłego dnia!

Komentarze

  1. Twoje misie są wyjątkowe :) jedyne w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze są te pomyrdane ogonki :) :) Nic tylko tulić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam te ogonki! Najwięcej przyjemności mi sprawiają podczas szycia ;)

      Usuń
  3. Urocze misie wszystkie bez wyjatku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty