Para karykatur/ Couple caricatures

Przestawiam Wam ciekawą parę - oboje są charakterystyczni, on długie, białe dredy, okulary, ona śmieszna minka i wzorzyste ponczo ;)
Pierwszy raz robiłam dredziki, nie są robione w taki sam sposób jak prawdziwe, ale i tak mi się podobają ;)
Problem miałam ze znalezieniem tkaniny na tunikę dla karykatury żeńskiej, niestety nic nie spełniło moich wymogów ;D dlatego postanowiłam namalować wzór sama ;)
Starałam się odwzorować wszystkie szczegóły, o które mnie proszono ... nawet napis na kurtce jest ---> bardzo mały!!! ;D
Zdjęcie nie przedstawia rzeczywistego rozmiaru karykatur, ale trzeba się natrudzić aby robić mikroskopijne buciki, czy choćby logo na odzieży.
Przy każdym zamówieniu uczę się czegoś nowego i na pewno kiedyś wypracuję swój sposób na opracowanie poszczególnych elementów laleczki. Wszystkiego się uczę i to mnie cieszy, że dostaję od Was ciekawe zamówienia, każde jest inne i wyjątkowe ;)










Komentarze

Popularne posty